Dagens motivationsbild

487931_597278210286801_570935704_n

10 thoughts on “Dagens motivationsbild

  1. ÄÄÄlskar den bilen! Har publicerat den i min blogg tidigare! 😀

    Sv: Tack tack 🙂 Älskar mina nya nikepro-tights och mitt hipfit-linne!! 🙂 Ryggen på linnet är ju snyggast! Det står ”This is why I squat” med pilar ner mot rumpan 😉

  2. Sv: Jag har inget exakt recept, men jag mixade två tetrapak med kikärtor och blandade med en lök och två vitlöksklyftor. Jag kryddade med salt, peppar och basilika och sedan satte jag i mjöl tills konsistensen blev bra, dvs så att man kan rulla och forma små ”biffar” av smeten. 🙂

  3. HAHAHAHA!!! Vilken sköning 😉 Så vill jag också vara på gymmet 🙂

    SV; Väldigt länge sedan jag smakat Lidl’s kvarg eftersom det inte finns något Lidl i Luleå meen vad jag hört/läst ska de vara väldigt lika och de är ju båda tilverkade i Tyskland så möjligt att det är precis same shit 😛

  4. Så söt bild! 🙂

    Sv: Kan inte tagit mer än 15 (kanske 18) minuter sammanlagt så rekommenderar verkligen denna version. Och den är nästan godast kall, så super att göra massvis och ta med som gofika, så sparar du tid! 😉

Ja tack!

