Dagens kost och träning

Mat:

(8): Kaffe
Frukost (9:30): Ungsbakad gröt med blåbär, banan, keso, hallon och jordnötssmör. 1ägg. 3sillbitar. 1 morot. ½grapefrukt. The.
Efter träning (12:45): Proteinsmoothie (chokladproteinpulver, lättmjölk, jordgubbar mixat)
(14): kaffe
Lunch (15): Kyckling/spenatpaj med keso. cocktailtomater och gurka. 1 nektarin.
Mellis (18): Keso med nötter, 1 nektarin.
Middag (20:30): 2tortillas med köttfärs,sallad,mozzarella, turkisk yoghurt och tacosås. 1 kiwi.

Är en riktig pajtorsk. Så jävla bra maträtt att jag smäller av & så sjukt bra matlåda så det är galet. Om man gör en paj så har man matlåda i nästan hela veckan, köpa en ask cocktailtomater och en burk keso så är saken lixom kirrad. Hur bra?!

Träning:
Morgonpromenad 45min.
Styrkepass 45min (instruktör)
Burpeesutmaning (82)

Annonser

Dagens mat och träning

Mat:

(9) Kaffe
Frukost (10:45): Egengjord ”filmjölk” (kvarg, lättmjölk,jordgubbar och ananas mixat) med muslii, torkade äpplen,gojibär, linfrön & banan. 1ägg. 1egengjord brödskiva med gurka. ½grapefrukt.
(12): Kaffe
Lunch (13:30): Tonfisk,mozzarella och tomatsallad. kaffe.
Mellis (15:45): Proteinsmoothie. (vaniljproteinpulver, lättmjölk och blåbär mixat)
Efter träning (18): Egengjord bar.
Middag (20): Kyckling/spenatpaj med gurka och keso.
Kvällsmål (21): ½ liten bägare med yoghurtglass och the.

Träning:
Morgonpromenad 45min.
Burpeesutmaning (161st, så går det när man missar en dag)
Happyfeetpass (instruktör)

Dagens motivation

Blir i form av en dokumentärfilm.
Många av er har nog redan sett den, jag är lite sen men har inte hunnit så fått kolla lite varje dag, men igår kollade jag klart sista.
& har ni fortfarande inte sett, så se den nu!

Medaljens pris!

Vilka otroliga idrottsmänniskor!