Mat mat mat

Frukost (6:30): Stekt gröt med hallon, banan, keso. ½ grapefrukt. Kaffe
Mellis (10): Kaffe plus apelsin.
Lunch (12): mexikansk soppa med en skiva nybakt bröd med ost och grönsaker. Keso, hoummus och en skiva knäckemacka. Några apelsinklyftor plus kaffe.
Mellis (16): Kaffe plus äpple och 1 ägg.
Middag (18:30): Salladsbuffe. Isberg,tomat,gurka,oliver,kåldolmar,kyckling, skaldjur, champinjoner, bulgur, fetaost, dressing + bröd. Kaffe.
Kvällsfika (20): The och några frysta körsbär.

Ställer klockan

återigen tidigare än behövligt. Egentliga sovmorgonen som jag har imorgon skiter vi i.
Ställer klockan och laddar för bodypump 6:35.

Kläderna ligger framme, mellisen redo i kylen, träningsväskan packad.
Enkelt det blir när man förbereder allt. Taggad!

bild snodd från google. Rätt passande text såhär års. Många som börjat inse att våren närmar sig och att bikinin återigen skall hoppas i. Beach 2012 närmar sig och folk börjar ladda. Varför inte ladda för resten av livet?
Hur funkar ni? Tränar ni för hälsan eller snabbtränar ni inför beachen?

Jag kom ut!

Klockan ringde. Jag tänkte tanken på att ligga kvar. MEN…
Jag klev upp. På med kläderna. Och stack ut.
Mörkt var det men kände mig pigg.. De första meterna. Sedan var benen stumma.
Blev 2 km löpning sedan gång resterande biten av rundan med 2 ruscher.

Morgonlöpning utan frukost är nog inte min grej, gång funkar, men har verkligen ingen energi. Känns verkligen helt tomt på kraft i benen. Sedan att näsan forsade, halsen slemmade och hostan var igång så tja 😛

Men jag är glad och nöjd ändå. Jag kom fan ut! =D

Här har ni min runda idag: http://connect.garmin.com/activity/155877011