Biomys

Efter träningen som blev: 7km på löpband (8-9km/h, 0,5% lutning), 50minuter, så blev de thaiwook med kyckling och ris.

Nu blir de maaassa naturgodis och bio, kvarteret skatan.

20120331-152217.jpg

Aprilväder i mars

Frukostdags.
Skönt med en ledig lördag!

Hade tänkt att köra löprunda i skogen idag men vid närmare eftertanke (och blick ut genom fönstret) så låter löpbandet som ett bättre alternativ. Så om några timmar blir det en promenad iväg till gymmet.

20120331-083327.jpg

Kolhydratsladdad.

Efter en myskväll med en vän, hennes hundar hockey & massa gott att äta (läs: cookies, chips och dipp, choklad) är jag proppladdad med massa kolhydrater inför morgondagens löprunda 🙂

Vilken är eran favorit? Jag hugger alltid den vita först, därefter går jag på kokosen!

Matintaget idag:

Frukost (7:30) : fiberberikad havregryn/dinkelgröt med mandel, rivet äpple, paranöt, mosad banan, kanelkeso och jordgubbar samt 1 ägg. Kaffe.
Lunch (13): 2köttfärsbiffar med fetaostsallad, tzatziki och morötter.
Mellis (16): 1 äpple plus kaffe.
Middag (18:30): Kyckling stekt med cremefraich/philadelphia och tacosås, isbergssallad, bladspenat, majs och tacochips. Kaffe.
Övrigt: aladdinchoklad, 4cookisar, chips & morötter med dipp.

Dagens mat

Frukost (10): stekt gröt med kanelkeso och banan. Gurka o morot.
Lunch (13): bulgursallad med kyckling, kronärtskocka, sparris, soltorkad tomat, champinjoner, ägg och dressing. En knäckemacka.
Mellis: morötter.
Middag (19): köttfärsbiffar me fetasallad och tzatzikii.
Kvällsmål (21): apelsin, jordgubbar och the.

20120329-232843.jpg