gymping gymping gymping..

Tillbringat de senaste timmarna i gympahallen i skolan.
Gympat och försökt förstått våra anteckningar..
Tex :”ålande överkropp med sidosteg+arm” .. Jättelätt och komma ihåg när de va mer än 2 månader sen vi satte ihop passet, haha 🙂
Men tillslut löste sig de flesta stegen och endast 3 låtar kvar att göra. Sen är det bara nöta nöta nöta, för om 2½vecka så är det dags att hålla i passet =D Nervööös!

Nu har ja precis kommit hem och slängt ihop lite middag. Sen blir det byta träningskläder och kila iväg till innebandyträningen vid 18:30!

2012!

Nytt år.
Nya tag.

2011 lämnar jag bakom mig som det jobbigaste året någonsin.
2012 börjar jag nya året utan min pappa.

Jag tampas med en oförklarlig sorg och saknad men nu ska denna bloggen återgå till sitt normala. Livet måste ju dessvärre göra detsamma.
Och träningen är en del av mitt liv. Och jag tror den kommer hjälpa mig att må bra många ggr. Så nu kör vi.

Frukosten ska nu stoppas ner i magen. Träningskläderna är på.
Lov men jag och en klasskompis trotsar detta och åker till skolans gympasal och sätter ihop det sista av vårt gympa pass. Gymping, gymping, gymping!