Dagens schema

• 6;45-7;30 – vattengympa.
• 13:30-13:40 – cykeltest.
• 16:15-17:15 – gympapass.
• 19-20:30 innebandy.

Trött!

Mat i magen:
Frukost: keso med nötter och banan.
Mellis: kaffe och apelsin.
Lunch: laxcrepes med sallad å en skiva bröd.
Mellis: keso med apelsin och nötter.
Efter träning: kvarg med hallon, linfrön och kanel.
Middag: köttfärsfylld paprika m pecorinoost.

Bars-bakning

Idag i skolan bakade vi våra egna bars. Ypperliggt att ha som mellis, kvällsmål lr snacks.
En variant var löparbar, fullproppad med energi.
En var en snacksbar och en återhämtningsbar med mkt protein och kolhydrater.

Blev även en sån bit innan dansen idag. Å shiiit va skoj de va att komma igång igen 🙂
Nu mat.

20120130-211525.jpg

Laddad

Idag har dansen säsongspremiär. Är riktigt taggad.
Middagen får bli när ja kommer hem och känns redan tomt i magen så jäklarns vad gott det ska bli med thairesterna från igår sen 🙂

20120130-180750.jpg

Taggad tjej!!

Cravings

Köpte med mig de senaste jag fastnat för, vet att jag e segast i världen men, ceasarsallad. Fyfan va gött de är.
Slängde i mig lite snabbt å nu blir de jobb t 20:00 och sen hem å kolla när serbien förhoppningsvis krossar kroatien i handbollssemin!

20120127-171803.jpg

Variation

Då nästan alla tillbehör, då jag inte ens haft tid att gå till affären denna vecka, är slut.. Så fick de blir en annan frukostvariant 😉

20120127-071615.jpg