Vinterkänslor.

Satt o kollade igenom lite bilder på mammas dator och oj så fina vinterbilder som dök upp.
Fick kraftiga vinter och julkänslor & hoppas att snön snart ska falla.

Brukar ni springa ute under vintertid?
Funderar på om jag ska införskaffa mig bra löpargrejjer?
Men samtidigt planerar jag och köpa längdskidor, då kanske man ska ha andra kläder?

One thought on “Vinterkänslor.

  1. Jag brukar åka skidor under vintern men nu när jag har flyttat till Kalmar så finns det inga spår att åka i direkt så jag tänkte ge mig på löpning om det inte är allt för halt, men man kanske borde skaffa broddar?

Ja tack!

