Vinterkänslor.

Satt o kollade igenom lite bilder på mammas dator och oj så fina vinterbilder som dök upp.
Fick kraftiga vinter och julkänslor & hoppas att snön snart ska falla.

Brukar ni springa ute under vintertid?
Funderar på om jag ska införskaffa mig bra löpargrejjer?
Men samtidigt planerar jag och köpa längdskidor, då kanske man ska ha andra kläder?

landet-paus.

Blev en stressig men rolig dag igår på mitt gamla jobb. Direkt efteråt blev det att ta tåget ut till landet. Här har jag nu spenderat tiden åt att bara slappa och att äta.
Min mage är sprängfylld av kött, klyftpotatis, vitlökssmör, ost, kex, chips, frukt, glass, salami.. a you name it! Gott har de varit iaf 🙂

Nu har vi precis kommit in efter en långpromenad med häst och hund och om några timmar är det dags att åka tillbaka hem.