i munnen

har det idag stoppats in:

Frukost (8:30) 1 fincrisp med kokt ägg å kaviar, 1 fincrisp med kalkon och tomat. Filmjölk med banan, granatäpple, blåbär, solrosfrön och kokosflingor.
Lunch (11:30): Buffé på Café Garden. Kyckling med potatis, rotfruktsgratäng, sallad + 2 knäckemackor. Kaffe.
Mellis (14:15) Thé, plus ½ chokladbar från Herba Living.
Middag (18:30) Broccolisoppa med potatis och morot, 1 toastskiva med kalkon, tomat och lite ost.
Kvällsmål (21:00) 1 mandarin, några cashewnötter, några russin. Keso med hallon, kanel och solrosfrön. Thé.

Rosa-månaden!

Oktober är månaden då vi uppmärksammar bröst-cancer extra mycket.
Cancer i sig är en otroligt hemsk sjukdom som ingen människa är värd att drabbas av.

Igår gick rosa-bandet galan på teve och jag skänkte en slant.
Idag klippte jag till på en ubergullig ny shake som är jättesmart oxå, halva av det jag betalade gick direkt till cancer-forskningen. Gör ni något för att hjälpa forskningen?

dessutom passa den jättefint färgmässigt med mitt goda kvällsmål:)

första timman

på ett löpband springandes under hela tiden, avklarat! 😀

Kändes riktigt bra att faktiskt gjort de och nu vet jag att jag klarar av det och det är nu bara att fortsätta.Jag vill hitta den där jäkla löparglädjen alla snackar om!
Tycker inte det finns något tråkigare än att bara springa. Ute som inne.

Men men. 1 hel timma blev det iaf idag och totalt 7,8km (hastigheten 8). Inte snabbt direkt men i mitt tempo! 🙂

Sängen vs morgonpromenad, 1-0!

Första dagen på lovet och det blev till att ligga kvar i sängen istället för att ge sig ut och promenera denna morgon!

Precis ätit bästaste frukosten och nu blir det fortsatt sängmys en stund innan det är dags att kliva upp och bege sig iväg på studiebesök till Herbal Life.
Herbal Life är ett av de största friskvårdsföretagen som finns och de är inriktade på att underlätta för en hälsosam livsstil.
Ska bli väldigt intressant och få kolla in det idag 🙂