Slut som artist.

Lång dag!
Stressade iväg till gymmet imorse, hann dock bara med 25minuter löpning på rullbandet.. men hey, alltid bättre än nått och var väldigt länge sedan jag körde vanlig löpträning så nöjd. Vidare iväg till skolan där jag varit ända fram till 20 och sedan hem.

Ätit lite kvällsmat och pluggat lite och nu är jag så trött att jag ska ta och tvärdäcka i sängen. Tisdag är ju som sagt min helvetes-dag (skola 8:30-17:30 varav sista tiden gympapass, följt av 19-20:30 innebandyträning).

Maten i magen idag blev:

Innan träning (7:45) : en apelsin och vatten.
Frukost (9:45) : Proteinpannkakor med bär och kvarg. Kaffe
Lunch (11:50): Korvstroganoff med ris och sallad. Kaffe.
Mellis (14:15) : 1 äpple plus lite nötter å russin.
Middag (17:00): Rotfrukter och torsk i ugn. 1 äpple och några nötter och russin.
Kvällsmål (21:00) Keso med lite turkisk yoghurt, kokosflingor, mandelflarn, blåbär och russin.

Veckoutmaning.

Denna veckas utmaning kommer vara att köra löpträning 3 ggr.
Så veckans träningschema kommer jag försöka få till på detta sätt:

Måndag: Morgonlöpning (30-40minuter)
Tisdag: Gympapass i skolan + Innebandyträning.
Onsdag: Styrka – bröst, biceps, triceps.
Torsdag: Löpning – intervall + styrka – rygg,mage och axlar.
Fredag: Löpning (60minuter)
Lördag: Vila.
Söndag: Promenad.

Lets do this!