Gästtränare

Var de på dansen idag. Kul men rätt segt pass måste jag säga.
Men så kul och börjat dansa igen.

Nu blir de slänga i sig lite kvällsmål och sen hoppa i säng. Imorgon ringer klockan tidigt för veckans andra dag i utmaningen 🙂

Frukost (10:30) : Brakfrukost á la annica – äggmacka, ostmacka, leverpastejsmacka, fil och muslii, juice & kaffe.
Mellis (13:00): Kaffe & 1 päron.
Middag (17:30): torsk, potatis och rotfrukter i ugn toppat med fetaost.
Kvällsmål (21:15): Kvarg med keso, bär, solrosfrön, mandelflarn och kanel.

Annonser

Stabil frulle..

Stod mig på frukosten ända till nu. Galet va? =D
haha.

Nu är det middagsdags medan jag pular lite med att mixa musik till onsdagens styrkepass jag & en tjej till ska hålla.

Dags å ge sig iväg..

Veckans första morgonpromenad!
Blir en promenad bort till en klasskompis i bromma. Där blir de arbete av gympa-passet!

Oj vad glad jag ser ut över detta? Motivationstankar i huvudet: frukosten & kaffet (!) som väntar 😀

Veckans utmaning.

Tänkte börja med veckoutmaningar.
Tävlingsmänniska som jag är blir ju triggad av sånna saker.
Sen får vi se om de håller i längden. Borde kanske köra med en vinst i slutändan?
Någon form av belöning. Frågan är bara vad?

Iaf, sidospår. Denna veckas utmaning blir för mig att gå en morgonpromenad varje dag.
Någon som vill haka?

Kommer bli några varv runt sjöarna, tippar dock på att de inte kommer vara lika fint som i somras 😀

Mat i magen

Frukost (12:30): Keso blandat med turkisk yoghurt, bär, mandelspån, solrosfrön & kanel. En skiva fincrisp med leverpastej och saltgurka. några vindruvor.
Mellis (14:30): 1 grapefrukt + kaffe.
Mellis (17:00) en riskaka med stekt ägg, 1 mandarin.
Middag (20:30) Kyckling med ris, currysås och sallad.
Kvällsgottis (21:00) morot-, gurk- & paprika-stavar med dipp.