Dagens matintag.

Idag har de varit lite för få tillfällen att stoppa mat i magen men detta blev det iaf:

Frukost (9:15) : En knäckeskiva med leverpastej och saltgurka. Äggröra. Grapefrukt, melon och afil med banan,äpple,blåbär och solrosfrön. +kaffe.
Lunch (14:00): Kycklinggryta med kokosgrädde och wookgrönsaker och ris. Morotsstavar. +kaffe.
Middag/kvällsmål (21:15): en fincrisp med leverpastej och saltgurka, en fincrisp med kalkon. Keso blandat med kvarg och hallon,banan,russin och solrosfrön. ½päron.

Hungerkänslor.

En vanlig matdag för mig består av frukost,mellis,lunch,mellis,middag & kvällsmål.
Gillar att äta,haha! Helger förstör dock alltid min rytm.

Som denna dag. Då har det hitills bara blivit frukost och lunch och klockan är redan 20:45. Kom precis hem från match, där de för övrigt blev tredje raka vinsten för den som är intresserad, & nu har det gått så pass långt att jag inte är hungrig. Händer det er oxå?
En vanlig dag hade min mage skrikit efter mat om jag missat något mål men de dagar man äter lite så tappar man hungerkänslorna. Eller är detta bara jag?

Ska iallafall ta mig en dusch  och sedan ta och trycka ner något i magen iallafall, för jag är säker på att den vill ha det innerst inne! 🙂

söndagsaktivitet.

Söndagar för mig är och kommer alltid vara heliga.
Tidigt träningspass följt av mysig frukosttid en öromenad och mystid uppskattas högt!
Så att sitta i en bil påväg ut till botkyrka nu såhär på kvällen känns lite vemodigt måste jag erkänna.
Men nu slår jag bort dom tankarna och startar taggningen istället.
Balrog väntar och det gäller att va på topp!!

spara eller slösa

Träningskläder är ju så jäkla kul å shoppa. Väljer hellre att handla träningskläder än vanliga kläder. Men allt är ju rätt så dyrt tyvärr. Sim student gäller det ju att hitta budgetalternativ. Så ett hett tips är att kolla barnavdelningen. Ofta snygga saker till ett litet lägre pris.

Trött tjej.

Hade tänkt mig att jag skulle hoppat upp och tagit en morgonpromenad innan frukosten. Men nej. Sängen vann över mig.

Nu intas frukosten under värmefilten. Fytusan vad kallt det blev snabbt!?
Vid 10 är det dags å springa iväg mot jobb & efter jobb blir det att åka direkt till botkyrka för match! Får tagga till hela dan, för detta kommer bli en tuff match!

Lunchen-mellisen & lite morötter står redo att packas ner i väskan!
Planering är som sagt A & O 😀